1850
[bilinmeyen] günlerimiz yakın bızde 15+4 erkek 😌 saglıklı sıhhatlı alalım kucaklarımıza ınsllah🙋🏻♀️Hayırlı olsun
Rojinn
[bilinmeyen] Hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊 Benimde kızım olucak Allahın izniyle 😃
Gozdemaya
[bilinmeyen] hayırlısı olsun 15+2 yim bende dün kızım olcağını öğrendim ama yinede cinsiyet icin detaylı ultrasonu bekliyorum .
Janquil
Ben de çook merak ediyorum 15+3 28inde belli olucak inşallah ☺️