twinsmommmm 31.haftamdayım,erken dogum rıskım var doktorum bugun bu ılaca başlamamı istedi. Uzerınde kal ve tansıyon yazıyor ama tabı kı zararlı bır şey vermezler de kullanan var mı merak ettım?
Melek1478 twinsmommmm ben kullandm . Yaklasik iki hafta kullandim suan biraktim . Kasilmalari etkiledigi icin veriliyor