MTugba merhaba. Hemen hemen aynı durumları yaşamıştım ve bebiş büyüdüğü için normal olduğunu söylemişti doktorum. Magnezyuma başlatmıştı ve baya rahatlamıştım. Doktorunuz ile görüşün muhtemelen aynı şeyleri söyleyecektir diye düşünüyorum. İçiniz rahat olsun 🌸