Hamisssss Anne88 maşallah 2 güne bir değer takibi yapın ama gebesiniz inşallah Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip eder 🥰🤗
16Gizem16 Benimde yumurtlama dan 13 gün sonra 35.6 değerim şuan 7+2 oldu 2 günde bir kan istediler değer düzenli yukselicekmi diye 180 çıktı diğeride
Anne88 16Gizem16 Maşallah canım inşallah benimde iyi bı artış olur ilk defa hamile kaldım rabbim hsyirli kılsın insallah
DDenizDD Anne88 çok sevindim senin adina tekrar tebrik ederim , benimde 3 gün geçti ama hala idrar testinde negatif inşallah bende güzel haberler alirim
Anne88 DDenizDD inşallah güzel haber alırsınız ben bir buçuk senedir çabalıyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Si-bel Benim denetimde salı günü 7 çıktı sonra persembe günü verdim tekrar san 32 çıktı ve bugün 6 günüm tekrar verdim kan ve 364 çıkmış doktorum da gayet güzel dedi inşallah güzel haberlerle
Anne88 @Bfduam canım tam bu ay rahim filmi cekincektim ve düşün tarlusal kullandığım halde gelmeyen adet oldu çok şükür bugün testlerin silik çıktı ve hamileyim :) darısı sana ve tüm istiyenlere aklımda senin adın kalmış o yüzden söylemek istedim çok şükür jendeanne olcam sonunda :)
Bfduam Anne88 uzun zamandır bekliyordun sanırım, gözün aydın:) Anne88 evet cok sevindim, senle topikte arkadaşsın di mi:) Bu kadar nasıl sabr ettin günün geçmesine rağmen:) Yumurtlama Takıp vs yaptır mışmıydın?
Anne88 Bfduam yumurtlama takibi yapıyordum ama adet olmayınca geçen hafta tarlusal bile içmiştim rahim filmi için dua ediyordum bır an önce olayın diye ama nasip i varmış :))