Banunur 33+3 günlük hamileyim ama büyükler ciğer, karadut, nar, çilek, vişne verseniz bebekte leke olur dediler ister istemez yedim sizlerde olan var mii.
esmerrmm Banunur ya ben cilek yiyip ensemi kaşıdım cikarsa orda ciksinda görim diye 3 ay once dogum yaptim bebegin ensesinde kirmizi leke var yani cilektenmi tesadufmu valla bilmiyorum ama hurafelerede asla inanmiyorum bence tesaduf oldu ya 😄
Gulcansckn Banunur saydığın herşeyi her hamileliğimde tüketim tamam YALAN 😂😂😂 inanmayın böyle koca karı şeylerine 😂😂😂
Aysee_35 Banunur aman ya kayınvalidem der hep garip garip şeyler yok böğürtlen yeme şu olur filan. Bna saçını kestirme bitti artık saç kesmem dedi korkuttu beni. Korkumdan saç hiç kestirmedim valla 😂
Banunur esmerrmm bebeklerin ensesinden genelde hep olurmuş diye duymuştum leylek ısırığı deniliyor sanırım
Gulcansckn esmerrmm benim çocuklarda da vardı ensesinde o bir süre sonra geçiyor 🥰🥰 yediğin içtiğinle Alakası yok yani 😅😅
Banunur Gulcansckn mantıken inanmiyorum ama kafama takıldı ya olursa diye korkmaya başladım şimdi elime birşey alsam hemen yıkıyorum
Rumer Banunur annem bana gebeyken ciğer doğruyormuş denemek amaçlı bacağına sürmüş parmağını , değdiği yerde leke var 🤷🏻♀️☺️ Görümcemde çilek yerken burnunu kaşımış tırnağın ucuyla bebeğin burnunda ufak bir leke var , Yine de yerken ellerimizi vücudumuza sürmeyelim bence 🙈