esmerrmm ya onları bebekken sanki anneleri koymamış tv önüne herkes çok biliyor konuşan çok olur boşverin çok kolaysa onlarda tv önüne koymadan işlerini yapmaya çalışsınlar 😂 benim kızım 7 aylık 3 aylıkken bende öyleydim tv açıyordum izliyordu öyle daha rahat iş yapabiliyor insan tek olunca herşey yapılıyor maalesef siz bakmayın kimseye