SinemMmMmMmMmM Merhabalar, kızlar sincan lokman hekim hastanesine giden varmı acaba doktor tavsiyesinde bulunabilecek? 🙏🏻😊
minikportakal SinemMmMmMmMmM ben İbrahim beye gidiyorum aşırı ilgili, bundan önce Aysun hanıma gidiyordum birazcık çelişkili konuşuyordu hep o yüzden bıraktım onu çok açıklama yapmıyordu
Gizemin-minnakI @SinemMmMmMmMmM imkan varsa etlikte Elif terziye gidin . Lokman hekimin en iyi Kadın doğum doktoru o . Herkes çok memnun . Diğer doktorlara göre daha yoğun ama ilgili .
SinemMmMmMmMmM Gizemin-minnakI orası çok uzak kalıyo bana maalesef sincanda oturduğum için mecbur sincanda olması gerekiyo hastanede, ilerisi için sıkıntı olmaması açısından 😕
minikportakal SinemMmMmMmMmM evet canım İbrahim alanbay profesör muayene ücreti 230 TL ama TSK üyelerine %50 indirim veriyorlar
SinemMmMmMmMmM Civcivinannesiii pakize eylem şeker arı varmış bise ikisinide araştrcam bakalım teşekkür ederim 😊
minikportakal Civcivinannesiii 230 canım ama biz TSK personeliyiz 115 ödedik ayın 4 ünde gittik daha önce 185 di yılbaşından önce
drmeri Silakaya2_ ozgul hanima haftaya paket olarak başlayacağım çok heycanli ve tedirgindim yorumunuza sevindimm
drmeri Aygu9198 ozgul hanima haftaya paket olarak başlayacağım çok heycanli ve tedirgindim yorumunuza sevindimm
kereminannesiii1 Kesinlikle İbrahim Alanbay prof doktor GATAdan gelmiş prof olduğu için ücreti pahalıdır ilgisi her soruyu nazikçe yanıtlaması her defasında detaylı incelemesi cani gönülden tavsiye ederim