Elifmk 35+5 teyim bugün iç çamaşırımda kahverengi-sarı gibi bi leke gördüm kan yoktu . Böyle bi şey başına gelen var mı ?
kayraninannesii Elifmk merhaba bende 22 haftalık hamileyim doktorum adet tarihinse olabilir dedi ama leke gibi değil akıntı gibi tam adet tarihim ama daha önce hiç olmamıştı 🥴
Maaaile Elifmk 35+4 ken geldi başıma yani pazar günü daha. Acile gittim sanci acilma yoktu ama ciger gelistirici yapildi bir gün yatip ciktim.
Elifmk kayraninannesii adet tarihimi geçtim aslında :( nişan mı dedim kendimce ama kan da yoktu cumartesi kontrolüm var orada soracağım ben de doktoruma
Elifmk Maaaile Anladım , teşekkürler . Cumartesi kontrolüm var o zaman soracağım ben de mutlaka bir kaç kişi de duymuştum nişandan önce böyle bir kaç kez leke geliyor diye emin de olamadım nişan mı diye de :(
Maaaile Elifmk Ben de hic bilmiyorum iste. 2.gebeligim ama hiç böyle yaşamadım onda. Bugun 36 olduk tetikte bekliyorum resmen doğum mu baslayacak diye. Saglikla gelsinler insallah.