DuyguEK Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar, Ankara Şehir Hastanesi’nde kaç haftalıkken nst’ye bağlıyorlar bilgisi olan yazabilir mi acaba?
Livaninannesi DuyguEK Ben 34 haftamda muayeneye gittim girmiştim biraz uzak olunca arada bı burdaki hastaneye randevu alıyorum ama tüm tahlilleri orda yaptirdim
Mucizem26 DuyguEK canım benim ilk kizim 37 haftalik sezaryanla dogum olmustu gecen hafta gittim 33+0da gittim doktor muayne edip gerek gorurse nst git sonuc sirasi al gel diyor beni 33+0da soktu 10 gun sonra tekrar gell dedi sanirim ilk kizim erkenci olduğundan once zaten doktor muayne ediyor sonra yollarsa yolluyor
Cokistersengelerbence DuyguEK Pazartesi günü 33+6 iken nst ye gir dedi girdim bende 🤣 diğer kontrol de 2 hafta sonra dedi
Livaninannesi DuyguEK evet canm bağladılar ama Dr gerek görürse daha erkende bağlıyorlar durumuna göre yani