benimmdunyamm Gebelikte karın ve kasık sancısı normal mi çok ağrıyor belim karnım kasıgım değişik bir ağrı yaa ayakta durunca daha fazla
karakiz1 benimmdunyamm Ayni sorun bendede var ya 9 haftalik hamileyim sag kasigimda bitmeyen bir agri nasil sanciyor oturunca nasil kalkcam die dusunuyorum igne gbi batiyor hic gecmedi ya
karakiz1 benimmdunyamm siz kacıncı haftadasiniz acaba yatarken falan benim cok zorluyor sagimdan soluma bile donerken
karakiz1 benimmdunyamm Ayni haftalardayiz insallah bir an önce gecer sizin nasil biraz tarif edebilirmisiniz
benimmdunyamm karakiz1 çok değişik ya karnımın içi böyle gaz sancısı gibi ağrıyor gibi yanıyor gibi anlamadım kasıgım da ağırlık var gibi şişlik var gibi ağrıyor
karakiz1 benimmdunyamm Bende poat acip sordum canm gaz sancisi yapiyor dediler bol su ic dediler birde yavas yavas yurumekniyi geliyor