merve21_ Merhaba kızlar 10 ocak pazartesi günü hastaneye gitim ve 5+2 haftalık hamile olduğumu söyledi doktor ultrasyonla bakınca kese var bebek daha yok dedi haftaya gel bakacağız dedi acaba bebeğin görünmemesi normal mi sizin ki de öyle mi acaba
GizemNurKara Merhaba, ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde daha kese bile oluşmamıştı 4 haftalık olmama rağmen Şimdi ise 35+3 olduk 🤗 merve21_
Alyabebekk merve21_ normal bebeğin görünmemesi daha küçük çnkü. Haftaya görünebilir yada diğer hafta. Ama 6-7 haftalarda bebek görünüyor yani
Ahg merve21_ 6. Haftada gittim kese göründü bebek görünmedi endişelenme 6-7. Haftalarda görünüyormuş genelde inşallah görürüz bebişimizi de 😊
aysnrsvs merve21_ 6 haftalıkken kese 5 haftalık görünmüştü bebek görünmüyordu 9 haftada gittiğimde bebişi kalp atışlarını duyduk şimdi 22+4 haftalık olduk 😉