Kızlar bnm bir kaybım 20 haftalık birde 39 haftalık normal doğum sağlıklı bebeğim var şükür şimdilik 15 haftalık olcam dün hastaneye gitim doktr Altan muane etti 36 mm dedi rahim boyu serkulaj gerek yok 20 haftalık olumca olcan dedi ama ondan önce iki hafta da bir kontrol etcez kısalma olurda hemen serkulaj olcan dedi sizce Başka doktorlara mı görünsem riskli mi suan