Hayaller_umut Kızlar sabah test yaptım on dakikada böyleydi 20 dk bekleyin diyordu bebetime hep bunu kullandım kaç aydır kuruyan test bile var elimde hiç böyle olmadı eve geldim görüntü bu Umutlanmıyorum ama
Ozgeeee2504 Hayaller_umut umutlandirmak istemem de bende test yaptığımda ilk başta ikinci çizgi yoktu hamile olunca hemen çıkıyor diye testi attım bir köşeye aradan 3 4 gün geçti testi gördüm tesadüfen böyle silik bir çizgi daha vardı bir daha test yaptım ikinci çizgi belli belirsiz çıktı böyle üst üste bir kaç kez yaptım sizde isterseniz bir kaç gün sonra yine yapın
eyldz Hayaller_umut Valla böyle testler strese sokuyor insanı bana göre herkesin düşüncesi nedir bilmem .
Muno22 Benm arkadaşımızda boyle cıktı ama hamılelık yokmus malesef olsada bılıyo tabıkı bir hafta sonra tekrar yapın bence
AyseDerinAlya Var gibi yine de yarın ilk idrarla tekrar yapın kesin olur eğer yine ayni çıkarsa kan testi verin kesin sonuç alırsınız
Hayaller_umut Ozgeeee2504 aynı bende öyle düşündüm de dünde yaptım hayali bi çizgi vardı ona binayen yaptım
Muno22 Hayaller_umut en garantı kan ama erkense ıkı gun arayla gelıp tekrar vermenızı istiyorlar zaten
Hayaller_umut hayat_23 besler ne demek😳 yok denemedim oluruma bıraktık tedavi gördüm olmadı ama bilmiyorum umutsuzum ya
hayat_23 Hayaller_umut birseyler görüyorum demek istedim. Bende öyle bu ay bıraktım takibi bakalim kaç senedir korunmasiz sn