Kızlar gebelik zehirlenmesi cikti doktor 24 saatlik idrar testi istedi test sonucuna gore 37. Haftada (3 hafta sonra) dogumunu baslatacagiz dedi.. bide biliyorsunuz esim isvecte bende vize bekliyordum beklediğimiz cevap bugun geldi vize kartıdır konsolosluk islemidir bunlar da 2-2 bucuk hafta surer. Ikisi kafa kafaya denk geliyor ben napicam? Gebelik zehirlenmesi yolculuk yapmaya engel midir🤔 Hem esimle artik gercekten aile olacağım icin seviniyorum uzaktayken hic anlasamiyoruz hem bebegim ve kendi sagligim icin endiseliyim hem ailemden bu kadar uzaklasacagim icin cok uzuluyorum napicam ben 🙇🏼♀️😓🥲