Kızlar istanbula geldiğim için farklı doktora muayene oldum. Doktor çok ilgiliydi kullandığım ilaçları sormuştu ecopirin içiyorum günde 1 tane. D dimer 1.11 çıkmıştı içebilirsin bir tane demişti kendi doktorum ama şart koymamıştı. Şimdi bu doktor önümüzdeki hafta 32de gel kan tahlili nst yapalım bir de kan sulandırıcı iğneye geçeriz aspirini bırakırız dedi. Bende tedbir amaçlı kullandığımı söyledim o da geçen sene covid geçirdiğin için iğne kullanman gerekir dedi. Geçen sene geçirdiğim için kullanmam normal mi sizce