SelmaDalAlper Hamileliğimde 5 . Ayıma giricem karnım küçüldü gibi hissediyorum.aynı şeyleri yaşayan var mı
Kumral60 SelmaDalAlper Normal ilk 4 ay filan gaz oluyor, siskinlik oluyor, gobegimiz 6 aylik oluyor sonra hersey normale dönüyor o yuzden oyle gelmistir canim.
Harunnisa SelmaDalAlper olabiliyor oyle kilo gidiyor bebek beslebmis oluyor o yuzden gobegin küçülmüstur