Trkcnfnd71 Kızlar 32 haftada bebeğiniz kaç kiloydu? Benim 2.100 kg normal mi sizce gebelik şekeri yok bu arada
Elika0 Trkcnfnd71 doktorun normal dediyse normaldir canım. Benim 1800 gramdı 32 haftalıkken. Doktorum 100 bebekten 50.sırada olduğunu yani ortalama bir boy ve kiloda olduğunu söylemişti.
miranbeyinmothersi Trkcnfnd71 seninki normal değil canım kimseyle kıyaslama haftasına görede önde demesi lazım doktorunun. 32 haftada benim bebeğimde normalin fazla üstünde .
Canefzaaaaa Trkcnfnd71 Bana da 32 de 2150 Gr ama şu an gelişimi güzel haftayla uyumlu dedi. Gebelik şekerim var ama sadece 3 kilo aldım.
miranbeyinmothersi Trkcnfnd71 evet canım yani bir hafta önden gidiyor bence yani üzülecek bişey yok 2 hafta gelişim önde yada geriden gelebilir sağlıklı olsunlar yeterki
Gizgizgiz Trkcnfnd71 benimde 32de 2160 dedi hiç önde falan demedi gayet normal dedi gebelik şekerimde yok ayrıca
Esraengin06 Benim 32 de canım 2.64 Gr gayet normal demişti bugün gittim kontrole 34 haftalık olduk 2.450 Gr dedi
Poyrazin_annesi Trkcnfnd71 sanırım beslembeyle alakalı degıl genetik. Cnku hamılelıkte dıyet yaptm ztn iştahımda yok yemek yıyemıyrm ama bebegım 2 hafta önde. Eşim 4 bucuk kılo dogmus sanırım bızde 4 kılo dogarz 😂
Filizz123 Trkcnfnd71 aslında çokta yemek yiyen biri değili m hala birz birzz miğdem bulanıyoo ama önden gidiyo😃