Kubra_2323 4 gün önce beta hcg 1071 bugün 1380 artışı çok az daha önce bu durumu yaşayıp bebeğini düşüren var mı yada düzelen yardımcı olur musunuz
Yoncaasakin Kubra_2323 ben öğrendim ilk 956 dı bir gün mü iki gün mü sonra azcık kanamam oldu gittim baktılar 1000 olmuştu korkmuştum ondan bi gün sonra vajinal muaneyle keseyi gördüler şükür
elifbzdmr28 Kubra_2323 Canim benim de ilk gebeligimde beta düzenli artmadı keseyi de gördük ama sonradan düşük yaptım ama sen kötü dusunme herkese aynı olacak diye bişey yok Rabbim hayırlısını versin inşallah 🙏
annesinin_beybisi Kubra_2323 canim 2 gün daha takip et insallah yükselir kese görmese dış gebelik olabilir diyecektim ama keseyi de görmüş
Kubra_2323 elifbzdmr28 canım sana bir şey daha soracam kanaman başladıktan kaç gün sonra düştüğü bebeğin akıntı ne kadar sürdü
elifbzdmr28 Kubra_2323 Canim benim kanamam üç haftaya yakın sürdü zaten doktor kendi kendine düşer dedi hafta da bir de beta takibi yaptı beta gittikçe düşmeye başladı zaten en son et parçası düştü benden ondan bı kaç gün sonra kanamam da ağrım da kesildi
Kubra_2323 elifbzdmr28 normal kanamamıydı benim gibi kahverengi akıntı mıydı benim afedersin tuvalete gittiğimde oluyor ama tuvalet dışında damla damla akıntı oluyor
elifbzdmr28 Kubra_2323 Once kahverengi akintiydi sonra normal kanamaya döndü canım kanamaya dönünce tuvalette de geliyordu
Kubra_2323 elifbzdmr28 amin inşallah Allah razı olsun. düne göre akıntım azaldı biraz sanki bakalım artık