Bedelomre Hayırlı akşamlar anneler çok şükür kızımı sütten kestim iki gün oldu ama acayip asabi oldu krizlere giriyor çıldırıyor resmen ve bana çok bağlı iki dakika görmese ağlamaya başlıyor ediyor ne yapacam bilmiyorum bu konu da fikirlerinizi bekliyorum