Matpk
İyi aksamlar arkadaslar 37+2 olduk doktorum bayramda tatile gidecegi için Cumartesi günü sezeryanımı yapmak istiyor ama 37+5 bana cok erken geliyor istemiyorum. Bugun catı muayenesi yaptı acıklıgım yok ama nst de iki kere 40 seviyelernde sancım cıktı. Doktorum bunu görünce bayram sonunu beklemez alalım diyor kafam cok karıstı😥😥😥