Gpamuk Koalam27 4+2 benimde benimde oluyor kasıklarda sancı ve sırtım çok ağrıyor 3gündür ama hamilelikten değildir diye düşünüyorum bilemiyorum 🤷🏻♀️
Poncikk10 Koalam27 daha yeni olduğu için vücudun kendini gebeliğe hazırlar zten çoğu zaman adet öncesi ağrılar olduğu için adetle karıştırılır normal bir durum yani
Aslymkaradmr4252 Evet gayet normal bende ilk hamile kaldiğim da cok kasik ağrisi cektim, rahim büyüdüğü icin oluyor korkmana gerek yok 😇🥰
Gpamuk Pandabebek 3gündür sırt ağrım var 4+2 için erken değil mi sırt ağrısı ben başka bişeyden dolayıdır diye düşünüyordum 🙄
Sema97 Pandabebek bu genelde hareketsizlikten oluyor gün içinde aktif ol hafif yürüyüşler yap rahatlarsın