Cey08 minimalannee doktorum cuma günü gel dedi , o zamana kadar inş sancım olur da giderim yoksa yeniden mi gönderir sancı mı verir sezaryen mi der bilmiyorum 🤷♀️
minimalannee Cey08 aksi bir şey çıkmadıkça sezeryan fikri için erken ya inşallah normal gelirler 40+4te suni veririz dedi doktorum ama 41 dede doğan çok bebek var çok kararsızım