kuzeymomsss Kardeleeen bende kullandım 2 hafta kadar önce çok şükür bugün test yaptırdım doktor geçmiş dedi
Kardeleeen kuzeymomsss sadece 1 keremi kullandınız benimde enfeksiyon 88 çıktı fazla baya tek kulllanimda geçiriyormu?
kuzeymomsss Kardeleeen benim kaç çıktı bilmiyorum artı şeklindeydi tahlil kağıdım da doktoruma attığım da onu önerdi. Evet tek kullanımlık, 2 hafta kadar önce kullandım bugün tekrar tahlil yaptırdım
Kardeleeen kuzeymomsss kaç saat idrara çıkmadinz içtikten sonra ben zaten son haftalardayim 10 dk ya bir gidiyorum şuan 1 saat oldu ilacı iceli aklıma getirmemeye calisiyorum 😂😂😂
kubumom Bana bir etkisi olmadı 6-7.haftalarda kullandım, şu an enfeksiyondan vajinal kaşıntıda başladı ben de gyno lomexin fitil ve mantar için krem verdi inşallah onlar geçirir
kuzeymomsss Kardeleeen vallahi gece yatarken en son girdim sonra ilacı içtim sabaha kadar çıkmamam gerekiyordu çok zorlandım ama çıkmadım hiç 😂😂
Kardeleeen kuzeymomsss yaaa ben dayanamıyorum 1 saaat 20 dk olduuuu 🙈🙈 gitsem ne olurki bende yatmadan ictimde şimdi muz yedim midemi çok yaktı bı zararı olmaz heraldee değil mi
kuzeymomsss Kardeleeen yaa keşke yatmadan içseydiniz. Bende tutamadığım için içip yattım bence gitmeyin hatta uyumaya çalışın yoksa ilacın bir etkisi kalmaz bence. Bana doktorum dedi mesanede idrarın birikmesi gerekiyor ki dışa atsın diye
Kardeleeen kuzeymomsss aç kullanij diyir ama az önce muz yedim gerçi 2 saate yaklaştı iceli birşey olmaz ondan sanirim
Kardeleeen Kardeleeen yani yemekten 2 3 saat sonra yazıyordu heralde yanlış hatırlamıyorsam emin değilim 😂