Banada doktorum hamile kaldıktan sonra 5 haftalıkken söyledi rahmimim kalp şeklinde olduğunu. şu an 8 haftalığız doktorum beni hiç uyarmadı. Bir risk görmedi. Ben internette neymiş bu kalp şeklinde rahim diye merak edip baktım hep kötü senaryolar görünce okumak istemedim. İnternet her zaman bizi olumlu etkilemiyo bence