-aybars-02 F_gnc1307 valla ben gittim dün 12 haftalikti ama hiçbir şey yapılmadı muayene oldum gönderdiler. Zorunlu mu ki?🤔
Duy_gu -aybars-02 kendin söyleseydin canım bağzı Dr unutuyor söylemiyor ben ikili teste geldim diye belirtmiştim
sevo_asc -aybars-02 15 haftalık olduk hayır zorunlu değil ama bizim doktorumuz önerdi bizde yaptırmak istedik
4858 -aybars-02 11. Haftada başlıyor 2li test zamanı doktorunuz neden söylemedi bilemiyorum zorunlu birşey değil ama yinede iç rahatlatıcı