Elif66 Arkadaşlar merak ediyorum sizede gebeliğiniz esnasında eşiniz kötü kokuyormu? Yada bunun bir çözümü var mı?
gonulcelen Elif66 ilk haftalarda kokmak ne kelime görünce bile aşık olduğum adam midemi bulandırıyordu hatta nasıl olur diye kendi kendini yiyordum geçti gitti mis gibi kocam 😂 Bozuluyordu o aralar ama geçtiğini görmek onu da mutlu ediyor şimdi
ElifKarata Elif66 bende hiç olmadı canm mide bulantın oldumu belkı ondandır çünkü benm mide bulantımda olmadı ☺️😘
Lale19 Elif66 ilk aylarda ben de oldu ben normalde uyurken eşimin elini tutmadan uyuyamazdim bi gün koktu bana ayrı odada yattım resmen . Çok şükür ki düzeldi sonradan . Ne kadarlik hamilesin ben 13+4 teyim
Ezgi14 Elif66 Bana kokmadi esim ama ayni sofraya oturmak falan istemedim. Uzak durmak istedim. İlk zamanlarda. Şimdi hala beraber bir sey yemek istemiyorum midem bulaniyo 😂😂
Sahinaysr İlk hamileliğimde bana da olmuştu yanında yatmak bile istmyrdm ama bu sefer öyle bi koku falan hiç hissetmyrm canm
Kumral60 Elif66 3. Ayimiza kadar bana da oldu opmesini bile istemedim oysa bir saniye ayrilmazdim yanindan😁 suan tekrar eski halime döndüm yapisik geziyoruz. Merak etme geciyor zamanla.
yesillimonn Maalesef oldu esim gayet titiz biri ama en sevdiğim seylerden tiksindim 6 haftalıkken basladi 12 hafta oldu gecmedi biraz hafifledi ama hala da esimden tiksiniyorum inşallah geçer...
Semakacan Elif66 gerçek mi bu ya 😂 hep duyardım inanmazdim ben hamilelikte tam tersi eşime daha fena aşık oldum elimde olsa işe bile yollamicam hep yanında olsun istiyorum 1 ay sonra doğum var hala aynı yani 😍😍😍😄