Yldzalra Doktorum gebelik kesen oluşmuş dedi hayırlı olsun hamilesini dedi ama burda bebek oluşmuştu yoksa daha yokmuşben anlamdm https://www.hizliresim.com/eunzpqt
Yldzalra Zeyneb12 daha ilk gebeliğin cnm çok sağol anlamyrm da doktorda demedi bisey sadece kese oluşmuş dedi
Yldzalra Mubufe bilmiyorum cnm hiç bisey demedi doktor benimd eşofman aklıma gelmedi ilk gebeliğin heyecandan sormadım oda sadece gebelik kesen oluşmuş hayırlı olsun dedi okadar
Yldzalra Mubufe 22 Kasım cnm ama adwtlerim düzensiz oluyor benim belki gec döllenme falan olduysa bilmiyrm
Mubufe Yldzalra bende yeni öğrendim hamileliğimi kesem daha küçük gözüktü onun için sormuştum benimde 4 aralık adet tarihim haftaya inşallah güzel görürm 🙂
Yldzalra Mubufe inşallah canım bend edeni öğrendim ilk gebeliğin 4 sene bekledim Rabbım şimdi nasip etti
Mubufe Yldzalra oy inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sağ salim 🤲🏼 Benim bir tane oğlum var çok şükür ondan sonra 3 kaybım oldu bu 4. İnşallah sağlıklıdır