Kizlar hayirli aksamlar aranizda yeniyim,keseyi gördük çok şükür ama dün aksam lekelenme seklinde pembe kan gelmeye başladı acile gittik düşük önleyici iğne yapıldı betaya da bakıldı çok şükür düşüş yok🙏🏻 Doktorum duphaston verdi. Böyle durumda duphaston kullanan var mi? Ben çatlatma ignesiyle hamile kaldım. Kasim ayinda negatif aralikta pozitif gördük çok şükür ama cok endiseliyim deneyimli olan arkadaslarim yardimci olur musunuz 😔