Gulsumelif -aybars-02 sakız yutmak bağırsağa yapışır derler zaten normalde de yutmamak gerekir ama bugüne kadar hiç mi yutmadınız 🙂🙂
Halimea -aybars-02 bebegin sacına yapışmasın 😂şaka şaka bısey olmaz bende gebeyken midem ekşıyo diye cignemiştim yanlisikla 2 kere yutmustum.
2tospikannesii Canim kusura bakma da bu ne biçim bi soru hayır tabiki ya bu kadar büyütmeyin bazı şeyleri gözünüzde