Derya2867 göğüs ucu kreminiz varsa onu yoksa zeytinyağını uçlarına sürün çok fazla ovalamayın ama çok fazla uyarmak iyi değil birer parça streç film kapatın üstlerine baya toparlıyor ben sadece krem sürüyordum o kadar etkili olmuyordu krem üstüne streç kapatınca epey toparladı ama çok uzun süre o şekilde tutmayın tabi hava almayacak malum