Olumluanne Kızlar 302 den sonraki kontrol 206 geldi. Düşüşe geçtik. Bir kez daha olmadı. Sanırım bu iş olmayacak. Bu kaçıncı hüsran 😔
Semadml Olumluanne yaa çok üzüldüm :( allahım hayırlısını nasip etsin tüm isteyenlere inşallah şimdi dua ettim herkes için. Hayırlısı bu değilmiş inşallah bir dahakine sağlıcakla bebeğine kavuşursun 🙏❤️ Üzme kendini
Olumluanne Almla dediğiniz gibi oldu bugün 206 ya düştü. İki gün önce 302 idi kaça yükselecek acaba derken bir de düştü 🙈. Neyse bana zararı dokunacak bir durum olmadığı sürece sıkıntı yok artık. Dış gebelik ya da küretaj gerektiren bişey olmadı sürece.
Almla Olumluanne çok geçmiş olsn canm rabbim tez vakitte inşallah yerini doldursun benim mucizem aşılama yapılacak ken belli etti kendini dualarımdasın 🤲
Almla Olumluanne üzme yıpratma kendini bn de Senn gibi iki kimyasal yaşadım ve pkos vardı birde olumlu konuşmuyordu hiçbir doktor en sonunda kendi geldi tabi rabbim ın verdiği bir mucize