damlaakgn Gerçekten çok kötü şu son bir haftadır sağ kalçam ve beraberinde sağ kolum sağ bacağım geceleri çok agrıyor gündüz birsey yok ama akşam olduğunda başlıyor artık dogursamda bitse bu hamilelik 34+4😫
kuzeymomsss damlaakgn benim bekarken de kalça ağrım oluyordu. Neyden dolayı bilmiyorum ama hamileliğim de daha da çok etkilemeye başladı 22 haftalığım temizlik yapayım fazla ayakta kalayım resmen oturduktan sonra ayağa kalkmak bana ölüm gibi geliyor kendimi sakat gibi hissediyorum
elifanne7 damlaakgn Bende de öyle bende 32 haftalıkken başlamıştı ama Özellikle yatarken döneniyorum falan 38+2 tiz bi an önce dogursakta bitse şu çile diyorum
Ceyduygu damlaakgn İkiz olduğu için erkek başlamış dedi doktor kalçam ağrımasa sırtım ağrıyor. Daha 22 haftalıklar ama çok mutsuzum 😂
damlaakgn Ceyduygu Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍 ikiz gerçekten çok güzel ama zordur emınım
Zeyleysu Ben de 34. Haftadayım ikinci seferdir yaşıyorum kalça bel ağrısı resmen topallayarak yürüyorum iki hafta çektikten sonra hafifledi şimdi çok zor gerçekten
Gulsumelif damlaakgn ilk hamileligimde yaşamamıştım 1 2 gündür bacaklarımda oluyor ağrı ama kalça ağrısı yaşıyorum malesef😔
damlaakgn elifanne7 bende çok zor dönüyorum resmen esımı tutuyorum dönerken uyuyor halbuki 😂 oda ıns bıkmamıştır benden
heyecanlibekleyis987 Benim de hamileliğimin ikinci ayında kalça ağrım oluyordu. Doktorumun tavsiyesi üzerine magnezyum takviyesi ve D vitamini kullandım. Çok şükür geçti. Şimdi çok ağrıdığında direk magnezyum yağı sürüyorum, baya iyi geliyor
Mltmsncn damlaakgn başından beridir bende cekiyorum bu ağrıyı. Muzda magnezyum cok olur diye 2 gündür muz yiyiyorum ağzım minimuma düştü. Sizde deneyin isterseniz