Liyuzamom Yaşayan var mı kızlar ya çok kötü belim zaten ağrıyor ama kalçama sancı vuruyor dayanışmayacak gibi değil ama huzursuz edecek kadar şiddetli 😑😔
Edaeymen Liyuzamom bnde 38. Haftadayım kalçamdan ağrı giriyor doğum belirtileri diolar ama bilmiyorum dün çok kalçam ağrıyodu bugün yok
Liyuzamom Edaeymen benim dünden beri var ağrı değil bildiğin sancı anlamadım ki ya yine de çömelme hareketleri yapıyorum belki iyi gelir diye