Sedna 38 haftalık oldum bugün. 1 2 saat önce duş alırken sağ sol yanımda ufak morluklar gördüm, küçük küçük çatlaklar oluşmuş. Bunca zaman olmadı diye sevinmiştim şimdi nerden geld bu 🤦🏻♀️ Bundan sonra daha da ilerler mi ? Benim gibi bunu yaşayan oldu mu ? Kremlerin falan fayda edeceğini hiç sanmadığım için başlamadım ve düşünmüyorum.
Tugceus Sedna 38+4 benimde hiç yoktu 2 gün önce oldu 🤦🏻♀️ Sol yanımda inşallah yayılmaz yada biran çnce doğururuz😂
Ozgeggrcn Benimdr 37 de bi anda oldu az az hala az ama bi gün uyandıpımda daha beteriyle karşılaşmaktan korkuyorum
Ecenurmt Sedna inşallah olmaz zeytinyağı, hindistancevizi yağı falan sürebilirsiniz. Ama bu çatlaklar bence derinin elastikiyetiyle alakalı. Ne yapsan boşmuş gibi geliyor bana artık
Sedna Ecenurmt katılıyorum. Bu kadar genişlemeye müsaitmiş bedenim, bundan sonrası için kesin çatlaklar devam eder
Dilekerkan0705 36 da benimde bir gece de oldu o kadar krem parasına acıdım yeminle zaten bi olduktan sonra devamı da geliyor göbek deligimin altında solda başladı sağa yayıldı şimdi üstünde çıkmaya başladı .catlayacaksa her türlü çatlıyor hiç takmıyorum valla bebek büyüyorhergun ee hareket ediyor kasılıyor geriyor nasıl catlamasin ben olsam bende çatlarım valla 😂
Sedna Dilekerkan0705 alınan onca kilo üstüne çekilen ağrılar vb şeyler, en son bu çatlak olayı üzüyor artık 🤷🏻♀️