23+4 haftalığız çok şükür 🙏 12 ve 13. Haftada %90 erkek olup, 16 da kız olduk. 20 de kendi doktorum kız dedi, detaylı da göstermedi. Karnımı gören senin oğlun olacak diyor. Benim için sağlıklı olması önemli sadece. Ama biraz merak birazda eşya ve kıyafet alımında tereddütteyim. Cinsiyetin karın şekli ile bi alakası var mı? Karnım öne doğru gidiyor, yayılma yok.