Bebegimveben0811- Bende banyoda musluğa çarptım nerdeyse morardı doktoru aradım hemen amniyon sıvısı onları korur dedi korkma harket ediyor sa
Barisinannesi Bebegimveben0811- evet doktor da aynisini dedi sukur ama iste her serde bir hayir vardir derler ya iyi ki olmus iyi ki gitmisiz ki sanciyi ogrendik ben yoksa kalkip ise gidicektim. simdi dinleniyorum sukur bu da buna sebep oldu
Bebegimveben0811- Barisinannesi bol bol dinlen 30 dan sonra zaten çok hızlı geçiyor ben şuana zamanı durduramiyorum🤷♀️
Tgbpoyraz Barisinannesi için rahat etsin diye muayene olabilirsin eşim uyurken yapmıştı bana hareket vardı ama yinede gitmiştim problem yoktu kendini korkutma 🤗
bahar5461 Barisinannesi hiçbirsey olmaz Allahin izniyle amniyon sıvısı dedigimiz sey bebegi darbelerden korumak için olan bisey zaten .