Zeynepyus ben de o haftalarda öyleydim, hatta bir çok kişi aynı durumda. Bebiş alacağı her şeyi her türlü alıyor bizden merak etmeyin. En fazla yiyebildiğim şey tost ve çorbaydı, onu bile yarım yamalak yiyordum. Şu an 30.haftamdayım şükür bebiş gayet iyi. Siz moralinizi bozmayın ona yeter 😊