zeynep_asel Ebrucukm büyük doğumda hiç bişey demeden çatı muayenesi yaptılar sancı çıktı açılma da var mı diye? Yoksa doğum şekli belli değil
SaziyeTml Ebrucukm nst de sancılarım çıkınca , doktorumuz çatı muayenesini bir yapalım , normal doğuma uygun mu diye bakalım dedi ve o şekilde yaptık.