ezgi0901 35+2 günlüğüz, gündüzleri 2-3 saat uyuyorum uyanınca da böyle halsizlik oluyor sürekli uzanmak istiyorum sizlerde de oluyor mu
Sehhy ezgi0901 bende 35im tüm gebeliğim boyunca çok enerjim vardı uyumamama ragmen ama suan bende gündüz uykusuna başladım halim kalmıyor hiçbir şey yapmamama rağmen
SekerAnne ezgi0901 ben de yarın 31 olacağım bende de çok halsizlik var tüm kemiklerim de ağrıyor iştah kaybı ve mide bulantısı da eklendi üşüttüm ya da ağırlaştım bilemedim 🙄
Gulikorkmaz ezgi0901 bende 35+2 deyim hiç keyfim yok iştahım yok gögüslerimde agrı anca uzanıyorum aon haftalar diye artık heralde 😀
ezgi0901 SekerAnne üşütmüş olabilirsin ama söylediklerin artık 30. Haftayı geçmenin etkileri bence 😂🤦🏼♀️
SekerAnne ezgi0901 oysaki ne güzel yemek yerdim sürekli yerdim ah ahhhh👀😊 yemeyi de geçtim o anlamsız enerji ne güzeldi
ezgi0901 SekerAnne ahahha doğru söylüyorsun, bebek büyüdükçe mideye de baskı yapıyor muhtemelen. Ben de elimde olsa zamanı ileri alacağım artık doğurmak istiyorum 😂😂
SekerAnne ezgi0901 evet ya rüyalarım hep bebek 👶 heyecandan uyuyamıyorum falan O değil 2. Gebeliğim ama ilkinden farkı yok 🥰🥰
ezgi0901 SekerAnne yaa olsun her gebelik birbirinden ayrı olur derler, sağ sağlim kucağınıza almanızı dilerim🥰
Minimey09 Evet oluyor sürekli uykum geliyor öğlen akşam yemeğinden sonra ne zaman boşta kalırsam hemen kıvrılıp uyuyorum bir köşeye halsizlik de var son aylarda normalmiş bu durum