Zehraok Kizlar benM çok kötü oksurugum var ve dsusuk tehlikemde var 15 haftalik gebeyim ve öksürük hiç iyi değil dedi doktor nasıl geçer acab bu öksürük .???
Eslem_1 Zehraok canım ben de gebelikten önce kuru öksürük oluyordu sumak çayı içmiştim bir kaç gün iyi gelmişti ama doktoruna danışarak iç🌸 sarımsaklı sütlü bir tarifte var onu deneyip geçirenlerde olmuş o tarif de etkili görmüştüm youtube da ama denemedim hiç onu
Halimea Zehraok ben normalde cocuklara ve kendime balli sut yapiyorum 2 gunde duruyo öksuruk sizde deneyin gecmis olsun .
goldumsu Zehraok ben andız pekmezi tüketiyorum bana iyi geldi ama bu tabi size yarar mı bilmiyorum 🙏🏻 Umarım geçer hemen çok geçmiş olsuun.
Zehraok goldumsu çok teşekkür ediyorum herşey ddeniyorum inanın ama yok ya artık başıma vurmasindan öksürüğüm çok kotu
goldumsu Zehraok çok iyi anlıyorum sizi haftalardır sürünüyorum bende resmen kara turp ve bal denedim oda fayda etmedi
Kubraebrar Zencefilin meyvesini alin kaynamis suya bi bozuk para kadr diyim dograyin temiz kaynamis suya agzinida kapatin demlensin 5 dk icin faydasini görürsün bende coronadan kalma gicik oksuruk oldu gecemek bilmedi bunu yaptim iki gunde gcti