Selam kızlar 19 haftanın içindeyim iki gündür karnımda ağrılarım oluyor ara ara.. değişik üşütme ağrısı gibi ama kararsiz kalıyorum endişeleniyorum. Aynı zamanda bir kaç gündür de rahmimde batmalar ağrılar oluyor bunlar normal mi bu haftalarda olup yaşayanlar ?