Sumeyye12012 Karnım çok şiş hissediyorum böyle anlatamıyorum da ya çok şiş gibi sert değil ama acaba belirti olabilir mi
Isilay83 Daha çok erken gözüküyor o ilişkinin verdiği şişkinlikte olabilir yumurtlamadanda olmuş olabilir. Tabiki inşallah gebe olursun olmuşsundur ama ümitlendirme kendini süreklide düşünme bence 😊