Biz 5+5te görmüştük kese kalp atışı bebek 🥰 ilk muayene bende alttan diye biliyordum değilmiş. 2.muayenemde ise bebeğim arkaya saklanmış. Göremedik kalp atışı çok zor duyuldu. Duyulmasaydi alttan kontrol etmem gerekecekti dedi doktorum. Yani hemen alttan yapmıyorlar diye biliyorum 🥰 hayırlı olsun🙏🥰💕