Semra12344 Esranr95 25+1 den selamlar cnm 3 buçuk kilo aldım. Doktorum 28. Haftada çağırdı en son 24 de geçen hafta gittim. Bel ağrım var sadece senin nasıl gidiyor 🥰
ElfErk Esranr95 merhaba🙋♀️🙋♀️🙋♀️ ben 7 kg aldım 🤦♀️ ara sıra ufak tefek sorunlar oluyor :) randevum haftaya çok merak ediyorum ne kadar olmuş nasıl diye :) siz nasılsınız 🌸
mucizegebelik6 Esranr95 25 olduk kilomuza doktorumuz iyi dedi söylemeyim ama Hersey yolunda şükür sağlıklıyız 💙🧿
Anne_N Esranr95 Semra12344 25+1 benim de. 3,5 kg aldım. 23+6 da gittim en son. 660 gr dı. Şeker yüklemesi yapıldı sıkıntı yok şükür. 29 haftalık olunca gideceğim tekrar.
Suzanne 9 kilo aldım ☺️ 2 gündür çok tembel benim oğlan bundan 2 gün önce çok hareketliydi şimdi durağan artık alıştım korkmuyorum 🙂 bebişi 28. Haftada görücez bakalım 😊
Busra5106 Suzanne ya benimde 28 haftalik benim de oglan 2 haftadir hareketleri yavaslaadi dün doktora gittim gayyet iyi
Esranr95 Busra5106 bazen hareketli bazen baya durgun oluyorlar tabi bizde telaş yapıyoruz korkuyoruz ama olabilirmiş böyle şeyler 😌
ressamistanne Esranr95 26 artı 3 merhaba. En son 24 de gittim 710 gram 31 cm di. Bida 28 de gidicem. Çokk kilo aldım 😅
Busra5106 Esranr95 gerçekten oyle onceden kilomu koruyordum baslarda simdi 28+3üm az yedemde kilo alip basiji gidiyor 5 bucuk oldum bile