Ayss0 Herkese selam bi sorum olacaktı benim ikinci gebeliğim ve oğlum daha beş aylıkken hamile kaldım su an 3 aylık hamileyim oğlumu sezeryanle doğurdum ikinci normal olma ihtimali var mı yaşayan varsa bilgi alabilir miyim acaba 😊
MERVE4414 Mümkün değil , sure çok az mecburi sezaryen olursun gene Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin