Kızlar 37+2 yim doktor dün yürüyüş önerdi normal doğum için bugün uzun aradan sonra ilk defa 1 saat yürüdüm. Eve geldiğimden beri göbeğimin alt tarafında ağrı var ama çok şiddetli değil. Yürüyüşten midir yoksa yalancı doğum sancıları mıdır? Böyle birşey başına gelen oldu mu?