alparslanin_annesi 34+2 yim, odadan odaya gidesim gelmiyor. Gece uyuyamıyorum gündüzde sürekli bir yerde uyuklayıp, hiç bişey yapamıyorum. 4 haftadır erken doğum riski sebebiyle yatıyorum doktor çok hareket etme dedi. İlaçlar, iğneler😕 Onun psikolojisini bilmiyorum ama oturmak, kalkmak, dönmek ayrı bir dert. Gecede 50 defa tuvalete kalkıyorum. Bu ikinci hamilelik ilkinde sürekli geziyordum. Yaşlandım mı nedir? 🙄