Erbus_16 İkili tarama testi sınırın altında dedi doktorum temiz dedi üçlü dörtlüye gerek durmadı sadece detaylı ultrason istedi bu testleri yaptıran neler yaptı sonuçlar nasıldı tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi????
litfenama Erbus_16 düşük riskli çıktı benim ama raporun son kısmına biyokimyasal risk diye bir şey eklemişler ya 1:354 risk gözüküyordu. Ani şokla genetik test yaptırdım bekliyorum. Umarım herkesin güzel çıkar sonuçları. Sizin için de sevindim. Orta risk bile insanı geriyor çünkü.
Nebyaa Erbus_16 benim de ikili tarama testi güzel çıktı. Üçlü ve dörtlüyü yaptırmadım detayli ultrason girdim sadece zaten doktor da yaptırmak ister misin diye sormadı bile o da gerek duymadım sanırım
litfenama Bussbusss doktorum aracı oluyor. Biz hastanede buluştuk kan alımı için. Genoks diye bir firma. 10 iş gününde çıkar dediler.