12mommy kızlar 24 haftalik hamileyim kaburga agrim var iki gundur sag tarafda hareketler i’m kisitlandi resmen gecmiyor hic basina gelen varmi doguma son 3 ay kala donemde oluyormus kas gevsetici kremde kullanilmiyormus sanirim agrimi ne dindirir
Gamzeyldrm 12mommy aynısını bende yaşadım canım 3 gün dayandım baktım geçicek gibi değil gece saat bir iki gibi acile gittim 2 tane serum taktılar magnezyum ilacı yazdı doktor ondan sonra bir iki gün içinde tamamen düzeldim
zynpada 12mommy geçmiş olsuuuun en iyi ben anlarım o ağrıyı :( anca eşin ağrıyan bölgeye masaj yapacak da geçecek o da bi yarım saat rahatlıyor insan geri başlıyor :( 37 hafta olduk hala daha çok oturunca dinlemeyince başlıyor :(
Ebbelif Kollarınızı yukarıdan aşağıya doğru 0 çizecek şekilde 10 kez çevirin İki kolunuzu da Günde 3-4 kez 10 ar tekrarla devam edin
12mommy zynpada hadi ya 🙄 allah kolaylık versin valla kemik agrisi cok zor masajla duş la dediğiniz gibi 30 dakika idare ediyor anca
Nazli7 Benimde sol göğsümün altinda batma ağrıları oluyor,aynı ağrı mi bilmiyorum. Göğüs hastalıklarına görünsün demiş doktorum ama kimisi de normal bir durum olduğunu söylüyor
12mommy Gamzeyldrm allah razı olsun saol canım peki sonra düzeltimi birde bebeğin agrin olduğu gün hareket etmemezlik yapiyormiydu saatlerce
Gamzeyldrm 12mommy 12mommy Yapıyordu canım acile gidince kalp atışına falan baktılar bebeğimin bir sıkıntı çıkmamıştı çok şükür