32.haftada hala kapanmamisti ama bir sorun olmayacagini söyledi doktor haftasi geldi niye hala kapanmadi diye düşündüğüm çok oldu ama demek ki herkes de görüldüğü için doktorlar geçeceğini söylüyor Allah sağlıcakla almayı nasip etsin en kısa sürede de kapansın inşallah yoksa insan ister istemez stres yapıyor